Διαβατός Ημαθίας

Κωτσόβολος: Νέος διευθυντής marketing και customer management ο Κ. Σταματάκης. Θα μπορέσει να λύσει τα χρόνια προβλήματα της Dixon-Kωτσόβολος;

Σε μια κρίσιμη για τον όμιλο Dixon – Κωτσόβολος,  καθήκοντα του διευθυντή marketing και customer management της εταιρείας Κωτσόβολος θα αναλάβει στις 10 Φεβρουαρίου ο κ. Κώστας Σταματάκης. 

Ο κ. Σταματάκης διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς του marketing. Πριν την ένταξη του στην Κωτσόβολος, έχει περάσει από Praktiker  και Unilever Hellas . Σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος.
Ο νέος διευθυντής, καλείτε να βρει λύσεις στα χιλιάδες παράπονα των καταναλωτών από των όμιλο, για καθυστερήσεις στις παραδόσεις, δύο και σε κάποιες περιπτώσεις πέντε μηνών, για  διαφορετικές τιμές μεταξύ του site, των καταλόγων και των καταστημάτων, για τις παραπλανητικές διαφημίσεις οι οποίες έχουν γίνει κατά καιρούς θέμα στα social media, για τις κρυφές χρεώσεις τόκων οι οποίες έχουν δημοσιευθεί και φυσικά το περιβόητο cashάρισμα του ΦΠΑ που πολλοί οικονομικοί συντάκτες επισημαίνουν χαμογελώντας.

Παραθέτουμε ορισμένα από τα παραπάνω που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας. Ευχόμενοι στον κ. Σταματάκη σιδεροκέφαλος και καλή επιτυχία στην νέα του θέση.

καταγγελια αναφορα πολίτη για την "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ"
"ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ;; ΤΟΥ «ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ»"
"Παρέλαβα από κατάστημα της εταιρίας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ένα ψυγείο με αποστολή. Στην απόδειξη που μου έφεραν οι μεταφορείς έγραφε ως ποσόν του τεμαχίου μαζί με το ΦΠΑ 640 ΕΥΡΏ... Δηλαδή το προϊόν κοστίζει, σύμφωνα με το επίσημο λογιστικό παραστατικό, μαζί με το εμπορικό κέρδος και έτσι εξάγεται από την αποθήκη τους, 640 ευρώ. Εκτός αν το εξάγουν σε τιμή χονδρικής!! Επάνω δεξιά με ψιλά γράμματα, η απόδειξη αναφέρει την ένδειξη διακανονισμός 1000 ευρώ.

Περίεργο αλλά όχι τυχαίο. Κοιτώντας το δελτίο παραγγελίας διαπιστώνω ότι:

Το προϊόν πωλείται μετρητοίς 850 ευρώ οι τόκοι είναι 210 ευρώ οι οποίοι χαρίζονται και τελική αξία 850 ευρώ. Επάνω σε αυτή την τιμή γίνεται ο διακανονισμός, δηλαδή οι 48 δόσεις μέσω τραπέζης. Το ποσόν διαιρείται ακριβώς δια 48, χρεώνεται κάθε μήνα, εκτός της πρώτης δόσης όπου προστίθενται τα έξοδα αποστολής και οι ασφάλειες αγορών και πληρωμών. Καταλάβατε τι κάνουν; Στην πραγματική αξία των 640 ευρώ προσθέτουν τους δήθεν τόκους 210 ευρώ (25%) και την κάνουν 850 την οποία δηλώνουν και ως μετρητοίς. Όταν το πάρεις το προϊόν με διακανονισμό σου λένε δήθεν ότι στα χαρίζουν ΞΑΝΑΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΑ, ενώ τα έχουν προσθέσει πριν μπουν στο ράφι προς πώληση.

Στην ερώτηση που έκανα γιατί αυτή η διαφορά πήρα την απάντηση: ΤΑ 640 ευρώ δεν είναι η αξία του προϊόντος αλλά το ποσό δανείου της τραπέζης. Δηλαδή πριν τιμολογηθεί το προϊόν το θεωρούν ότι το αγοράζεις με δάνειο. Ήμαρτον θα τρελαθούμε εντελώς; Τα συμπεράσματα δικά σας!

ΥΓ. Δεκτή η όποια, ελπίζω σοβαρότερη και τεκμηριωμένη απάντηση από την εταιρία. "
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή Τροκτικός


Ο Κωτσοβολος το τελευταιο διαστημα εχει μια προσφορα που λεει οτι με καθε νεα συνδεση Cyta Double Play δωρο ενα tablet αξιας 100€(αυτο συγκεκριμενα http://www.kotsovolos.gr/site/comput...-f&u-etb7441-7 ).
Επειδη μου λειπει ενα tablet πηγα να ρωτησω. Η υπαλληλος ηταν ξεκαθαρη μαζι μου εκει αφου ηταν και το πρωτο πραγμα που ρωτησα, οτι αυτη την προσφορα μπορω να την συνδιασω με τη φοιτητικη προσφορα της Cyta(23/μηνας για 24αρα αλλα οι 3 πρωτοι μηνες δωρο).
Επειδη δεν ηταν σιγουρη για τα τελη ενεργοποιησης ειπα να παρω κι ενα τηλεφωνο, πριν προχωρησω, στα κεντρικα της Cyta να σιγουρευτω.
Η κυρια απο το τηλεφωνο αφου μου ανελυσε τι γινεται με το φοιτητικο, οταν με ρωτησε τη διευθυνση για να μου στειλει τις αιτησεις της ειπα οτι θελω να το κανω στον Κωτσοβολο για να παρω το tablet. Μου ειπε οτι δεν γινεται να το παρω με φοιτητικο προγραμμα, της ειπα οτι απο τον Κωτσοβολο μου ειπαν οτι γινεται και τοτε με εβαλε σε αναμονη για 1 λεπτο. Στη συνεχεια ξεκιναει να μου λεει "φουριοζα" οτι δεν συνδιαζονται οι προσφορες και οτι ο Κωτσοβολος μου το ειπε απλα για να με δελεασει. Θα επαιρνα λεει το tablet κανονικα, αλλα οι λογαριασμοι θα μου ερχονταν απο την Cyta κανονικα απο τον πρωτο μηνα. Και μετα αντε να βρισκα εγω το δικιο μου.

Οποτε προσοχη οσοι ενδιαφερθουν, δεν συνδιαζονται οι προσφορες απο τον Κωτσοβολο!

Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης
«Έχω κάνει κάποιες αγορές και η πληρωμή γίνεται σε μηνιαίες δόσεις. Τους τελευταίους 4 μήνες για να γλιτώνω κάποιο χρόνο απόφάσισα να κάνω κατάθεση μέσω τράπεζας τα χρήματα και να μην πηγαίνω από τα ταμεία του Κωτσόβολου.
Πριν κάνω αυτή την ενέργεια επικοινώνησα με το λογιστήριο τους και τους ενημέρωσα πως πλέον η πληρωμή θα γίνεται μέσω τραπέζης.
Όπως μου είπαν ενημέρωσαν το σύστημα τους και το μόνο που θα χρειαζόταν θα ήταν στο κατατεθήριο να συμπληρώνω τον κωδικό πελάτη που έχω.
Η πρώτη κατάθεση έγινε 10 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης. Η δεύτερη έγινε 6 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης και να το πρώτο τηλέφωνο από τον Κωτσόβολο.
Με ενημερώνουν πως δεν έχει γίνει πληρωμή εδώ και 2 μήνες και θα αναγκαστούν να δώσουν την υπόθεση σε δικηγόρο. Αφού τους ενημέρωσα για τον τρόπο που έχω επιλέξει να γίνεται η πληρωμή τους έστειλα με fax τα καταθετήρια και μου ζήτησαν συγνώμη. Επίσης μου έδωσαν ένα τηλέφωνο για να ενημερώνω τον υπεύθυνο για τις καταθέσεις μου.
Τον επόμενο μήνα κάνω πάλι την κατάθεση λίγες ημέρες πριν και επιχειρώ να καλέσω στον αριθμό που μου έδωσαν.
Περίμενα 35΄αναμονή και ποτέ κανείς δεν απάντησε. Δοκίμασα να πάρω στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και όχι στο νούμερο που μου έδωσαν, εκεί απαντούσαν μετά από 10 λεπτά και με προωθούσαν στο ανάλογο τμήμα που ποτέ δεν απαντούσε.
Περνάνε λίγες ημέρες και με παίρνουν πάλι από τον Κωτσόβολο και μου λένε πως έχω καθυστερήσει την πληρωμή. Λέω πάλι την ίδια ιστορία και αυτή τη φορά μου δίνουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ. Δυστυχώς όμως και εκεί κανείς δεν απαντάει.
Το μόνο που έκανα ήταν να πάω στο κατάστημα που έχω κάνει τις αγορές και να τους ενημερώσω πως εάν με ξαναενοχλήσουν για λόγο τον οποίο δεν ευθύνομαι εγώ αλλά εκείνοι που είναι ανίκανοι να δουν τις καταθέσεις θα κινηθώ νομικά.
Ξέρετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα? Να μου δώσουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ.
Σήμερα έκανα ακόμα μια κατάθεση, πήρα σε αυτό το τηλέφωνο αλλα και πάλι δεν ήμουν τυχερός.Οπότε περιμένω τηλέφωνο τους που εκτός το ότι θα ακούσουν αρκετά θα τους παρακαλέσω να μου κάνουν μήνυση πως δεν έχει γίνει η πληρωμή της δόσης.ΕΤΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ».

Σοβαρά προβλήματα, υπερβολικές χρεώσεις και δυσλειτουργίες στο e-shop“Από τον Κωτσόβολο έχω αγοράσει αρκετές φορές πράγματα…Την τελευταία φορά είχα αγοράσει πλυντήριο πιάτων από τον Κωτσόβολο και πήγαν όλα καλά. Αυτή μάλλον ήταν η τελευταία…Σήμερα είχα προβλήματα στην αγορά που τελικά δεν έγινε αν και προσπάθησα 2 φορές από 15 λεπτά. Σπατάλη χρόνου χωρίς αποτέλεσμα δηλαδή.
Πάμε να δούμε τα λάθη του Κωτσόβολου στη διαδικασία πληρωμής και παραγγελίας.
1. Υπερβολική χρέωση μεταφορικών
Χρέωση 3 ευρώ μεταφορικά για μικροποσά. Ένα κατάστημα σαν τον Κωτσόβολο θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για πιο μικρές αγορές. 2 αντικείμενα με συνολικό κόστος 41 ευρώ δεν είναι και λίγο.
2. Πρόβλημα με στοκ στα καταστήματα, ειδικά στις προσφορές
Για να αποφύγω τα 3 ευρώ, είπα να περάσω από ένα κατάστημα αυτοπροσώπως. Έχω αρκετά καταστήματα κοντά μου όμως μάντεψε! Σε κανένα από τα 6 καταστήματα που βρίσκονται δίπλα μου δεν υπάρχουν και τα 2 προϊόντα μαζί! Και σκέψου μιλάμε για ένα στίφτη και μια τοστιέρα, τόσο δύσκολο είναι να τα έχεις στοκ;
3. Πρόβλημα λειτουργίας με το eshop
Αφού έχω επιλέξει Διεύθυνση Αποστολής και Τρόπο πληρωμής (έχω βάλει κάρτα) μετά θέλω να κόψω τιμολόγιο στο οποίο θα αναγράφεται άλλη διεύθυνση από την διεύθυνση αποστολής. Το site με στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο βήμα όπου θα πρέπει να βάλω τη διεύθυνση και μετά να ξαναγράψω τον Τρόπο Πληρωμής!
4. Κι άλλες δυσλειτουργίες και προβλήματα
Παρά το γεγονός ότι έχω επιλέξει αρχικά διεύθυνση αποστολής και τιμολόγιο με άλλη διεύθυνση τελικά το σύστημα παίρνει την τελευταία διεύθυνση και για τα 2 αγνοώντας την επιλογή μου. Ευτυχώς που το πρόσεξα! Πρέπει να τα ξανακάνω από την αρχή πηγαίνοντας στο βήμα 1 και βάζοντας και πάλι τα στοιχεία πληρωμής!
Επιπλέον βλέπω 7 μέρες παράδοση! 7 εργάσιμες και 3 ευρώ έξοδα μήπως είναι πολύ για μια τοστιέρα κι ένα στίφτη;
5. Πρόβλημα στην ασφάλεια πληρωμών
Αφού ολοκληρώσω τις διαδικασίες με βγάζει σε ένα περίεργο κουτάκι για επιβεβαίωση της κάρτα και “εγγραφή στην υπηρεσία verified by Visa”. Τι είναι εγγραφή; Που;
Έβαλα τα στοιχεία της κάρτας και την ημερομηνία και όλα αν και μου φάνηκε περίεργη η διαδικασία. Πάτησα συνέχεια, με έβγαλε σε error αν και τα στοιχεία είναι σωστά.
Πάτησα και πάλι συνέχεια και μετά μου έδωσε 2 κουτάκια για να βάλω login και password. Δεν κατάλαβα ποτέ τι εννοούσε ο ποιητής.
Αφού με την κάρτα δεν βγάζω άκρη, η μόνη λύση είναι να τα πάρω με αντικαταβολή αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθουν και μπορεί να μην είμαι στη διεύθυνση που έδωσα εκείνη την ώρα, ποιος θα τα πληρώσει;
Προτίμησα να κλείσω το παράθυρο και να μην ξαναπροσπαθήσω (το έκανα ήδη 2 φορές, έχω χάσει 30 λεπτά και δεν κατάφερα τίποτα).
Σίγουρα αυτό το eshop πρέπει κάτι να επανασχεδιάσει…”

Mpoyrmpoy Lithras
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

9 Οικονομικοί Τρόποι για να Φέρετε το Νησί στο Καθιστικό σας!

Σοβαρές καταγγελίες από τον πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων της Κέρκυρας, Νίκο Μποζίκη.