Διαβατός Ημαθίας

Βέροια: Παρουσίαση βιβλίου του Γιώργου Κολοβού τη Δευτέρα 15/5 στη Δημόσια Κεντρική βιβλιοθήκη Βέροιας (Έλλης 8, Βέροια).

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας, οι Εκδόσεις Παπαζήση και το Βιβλιοπωλείο ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ, σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του ειδικού παιδαγωγού Γιώργου Κολοβού με τίτλο «Παρέμβαση στις Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γλώσσα, Μέθοδος «ΚΟΛΟΒΟΣ», Εγχειρίδιο Εφαρμογής της Μεθόδου».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 15 Μαΐου 2023 και ώρα 18:00 στη Δημόσια Κεντρική βιβλιοθήκη Βέροιας (Έλλης 8, Βέροια).
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
  • Διονύσης Διαμαντόπουλος, MSc Παιδαγωγικής – Diploma στις Μαθησιακές Δυσκολίες, πρώην Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας
  • Πέτρος Σταγιόπουλος, Διδάκτωρ στις Επιστήμες της Αγωγής, Προϊστάμενος Α’ ΚΕΔΑΣΥ Θεσσαλονίκης
  • Κατερίνα Παπαγεωργίου, Διδάκτωρ στις Επιστήμες της Αγωγής, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70
  • Αναστασία Λαφάρα MSc στις Επιστήμες της Αγωγής, Διευθύντρια στο 6ο ΔΣ Νάουσας
Την εκδήλωση θα συντονίσει η Τζωρτζίνα Αθανασίου, Διδάκτωρ Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου Σορβόννης Paris IV

Περιγραφή
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ, το βιβλίο του ειδικού παιδαγωγού Γιώργου Κολοβού, που παρουσιάζει τη μέθοδο «ΚΟΛΟΒΟΣ». Η μέθοδος αποτελεί ένα ολοκληρωμένο διδακτικό πακέτο, το οποίο στοχεύει μεν στην υποβοήθηση της ανάπτυξης της αναγνωστικής δεξιότητας κάθε παιδιού προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και ιδιαίτερα εκείνων που βρίσκονται σε επικινδυνότητα εμφάνισης μαθησιακών και άλλων σχολικών δυσκολιών και από την άλλη, αποτελεί διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση και αποκατάσταση των αναγνωστικών δυσκολιών.

Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου έχει στοιχειοθετηθεί από μεγάλο αριθμό ερευνητικών ευρημάτων για την ελληνική γλώσσα. Η μέθοδος «Κολοβός» αποτέλεσε επίσης τη βάση προγραμμάτων εξειδίκευσης εκπαιδευτικών, ειδικών παιδαγωγών, ψυχολόγων και λογοθεραπευτών, τα οποία είχαν αναπτυχθεί από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η μεγάλη αποδοχή σε επιστημονικό και εκπαιδευτικό επίπεδο της μεθόδου αυτής ως αποτελεσματικής, έγκυρης και αξιόπιστης, έχει οδηγήσει στην προσαρμογή της και σε άλλα γλωσσικά συστήματα, κυρίως αυτών που έχουν παρόμοια φωνολογική δομή με την ελληνική γλώσσα. Ήδη, έχει περατωθεί η ανάπτυξη της μεθόδου «Κολοβός» για τη Ρωσική, Πορτογαλική και Ιταλική γλώσσα και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η προσαρμογή της στην Ισπανική γλώσσα.

Βιογραφικό
Ο Γιώργος Κολοβός είναι ειδικός παιδαγωγός με πολύχρονη εμπειρία σε ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης όσο και σε εθελοντικά προγράμματα υποστήριξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σπούδασε στην Παιδαγωγική Ακαδημία Φλώρινας. Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή στο Διδασκαλείο «ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΛΗΝΟΣ» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου. Υπήρξε επόπτης στην οργάνωση και υποστήριξη της πρακτικής άσκησης επιμορφωτικών σεμιναρίων ειδικής αγωγής του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Μετά από μακροχρόνια έρευνα στην οποία συμμετείχαν εκατοντάδες παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες, προερχόμενες από οποιαδήποτε αιτία, δημιούργησε τη μέθοδο «ΚΟΛΟΒΟΣ», μία μέθοδος που βοηθά αποτελεσματικά στην κατάκτηση του μηχανισμού της ανάγνωσης, στη γραφή και στην κατανόηση των κειμένων. Περισσότερα για την μέθοδο δείτε στην σελίδα www.kolovosmethod.com

📚💦

- Δείτε επίσης κι αυτό το βιβλίο: «Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ                      ΑΓΟΡΑ
Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι μαθητές εκδηλώνουν βίαιη συμπεριφορά εναντίον συμμαθητών τους, οι οποίοι θεωρούνται ότι είναι εύκολοι στόχοι. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του βασικού δικαιώματος όλων των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να φοβούνται ότι κάποιος συμμαθητής τους θα προσπαθήσει να τους εξευτελίσει, να τους επιβληθεί με τη βία, να τους ταπεινώσει... Εκ των πραγμάτων, το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού συνιστά έκφραση και μέρος της ενδοσχολικής βίας, χωρίς όμως οι δύο έννοιες να ταυτίζονται. Όταν μιλάμε για "σχολικό εκφοβισμό", εννοούμε το φαινόμενο σύμφωνα με το οποίο ένας μαθητής ή πολλοί μαθητές θυματοποιούν έναν άλλον μαθητή, εκμεταλλευόμενοι μια προϋπάρχουσα ανισορροπία δύναμης, σωματικής, πνευματικής ή κοινωνικής που εκδηλώνεται με ποικίλες μορφές και κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις. Όπως φαίνεται από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση όμως, δεν υπάρχουν μελέτες σχετικές με τα προβλήματα βίαιης συμπεριφοράς και σχολικού εκφοβισμού των νηπίων. Γι' αυτό κρίθηκε αναγκαία η εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας για τη διερεύνηση των διαμορφωμένων αντιλήψεων και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, αναφορικά με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας στο Νηπιαγωγείο.
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

Φανταστικές Διαβατινές Γλάστρες από τσιμεντόλιθους...

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη Δημοπρασία Έργων Τέχνης στο Enigma Mall του Ομίλου Μουζενίδη.

Βόνιτσα: Η πόλη της Δυτικής Ελλάδας που έχει χρώμα… νησιού

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..