Διαβατός Ημαθίας

Ο Σταμάτης Σπανουδάκης την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου στο Ηρώδειο ! "Για την Σμύρνη"

Την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου στο Ηρώδειο, θα παρουσιάσω καινούργια και παλιότερα κομμάτια μου. Ανήμερα της γιορτής του πολιούχου των Αθηνών, Αγίου Διονυσίου.
Το θέμα μου και ο τίτλος της συναυλίας είναι "Για την Σμύρνη"
22 η Σμύρνη, 22 η φετινή χρονιά και 22 χρόνια από την κυκλοφορία του δίσκου 
μου "Για την Σμύρνη". 
Αριθμοί, που ίσως και να μην σημαίνουν τίποτε. Ίσως και να σημαίνουν κάτι.
Όπως και η μουσική, νοήματα και έννοιες που μια ζωή ανιχνεύουμε, χωρίς ποτέ
να τα αγγίξουμε πραγματικά.
Υπόσχομαι να είμαι παρών,  αναμένοντας την μαγεία που συντελείται, όταν ήχος 
και ακροατής, με ένα δάκρυ, ενώνονται.
Αυτό ήταν, το ολιγόλογο, ελπίζω, σημείωμα για την συναυλία της 3ης Οκτωβρίου στο Ηρώδειο.
Και μία καινούργια προσθήκη και ελπίζω ευχάριστη έκπληξη, είναι η κυκλοφορία ενός πακέτου με 5 cd, με τα «καλύτερα» ορχηστρικά μου, από το 1992 ως σήμερα.
Να λοιπόν και το δικό του σημείωμα:
Το 1992 έγραψα την «Θάλασσα». 
Σαν Έλληνας ναυτικός, ταξίδεψα διψώντας  για μουσικές ανακαλύψεις 
και τα «θαλασσινά» όρια μου.
Είναι ένα ταξίδι που κρατάει ακόμη. 
Άραγε θα φτάσω στην Ιθάκη; 





------------------------------------------------------

Προτεινόμενα βιβλία:

Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

Φανταστικές Διαβατινές Γλάστρες από τσιμεντόλιθους...

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη Δημοπρασία Έργων Τέχνης στο Enigma Mall του Ομίλου Μουζενίδη.

Βόνιτσα: Η πόλη της Δυτικής Ελλάδας που έχει χρώμα… νησιού

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..