Διαβατός Ημαθίας

Παιδικό βιβλίο: «Η φωνή των δέντρων»

Όταν η πόλη της πλήττεται από μια πρωτόγνωρη οικολογική καταστροφή, η εντεκάχρονη Μαρία βρίσκει καταφύγιο μαζί με την οικογένειά της στα γύρω βουνά. Εκεί ανακαλύπτει έκπληκτη ότι μπορεί να συνομιλεί με τα δέντρα και τα υπόλοιπα φυτά.Καθώς μαθαίνει κάποια από τα πιο συγκλονιστικά μυστικά της φύσης, η Μαρία νιώθει τον σεβασμό και τον θαυμασμό της για τον κόσμο του δάσους να μεγαλώνουν. Ταυτόχρονα όμως καταλαβαίνει ότι πολλές από τις πράξεις και τις αξίες των ανθρώπων βρίσκονται σε αντίθεση όχι μόνο με τους κανόνες της φύσης, αλλά και με την ίδια τη λογική. Όλα μέσα της αρχίζουν λοιπόν να ανατρέπονται για να δώσουν τη θέση τους σε μια νέα ισορροπία. Κι όταν πια νιώθει πως ανήκει κι αυτή στον κόσμο του δάσους, τολμά να αναλάβει μια πολύ κρίσιμη αποστολή...

Τιμή Βιβλίου 11,97€   ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

Αρκεί να με κοιτάξεις προσεκτικά από πάνω ως κάτω και θα τα καταλάβεις όλα. Είμαι ένα τεράστιο δέντρο. Δεσπόζω στην κορυφή ενός ψηλού λόφου. Προκαλώ το δέος ακόμα και στους ανθρώπους. Για φαντάσου πόσο μοναχικός και ακατάδεχτος θα ήταν κάποιος άνθρωπος στη θέση μου. Εγώ όμως είμαι το ακριβώς αντίθετο. Τα κλαδιά μου είναι γεμάτα πουλιά. Τα κελαηδίσματά τους αντηχούν σε όλη την περιοχή. Ο κορμός μου είναι σκαμμένος σε εκατό μεριές. Μυρμήγκια, μέλισσες, σφήκες και σκίουροι φωλιάζουν μέσα μου και με περιτριγυρίζουν συνεχώς από πάνω μέχρι κάτω. Η βόρεια πλευρά μου έχει καταληφθεί από τα βρύα. Ψάξε δίπλα στις ρίζες μου και θα βρεις μανιτάρια...


| Δείτε και εδώ: 
Εικονογραφημένο Παιδικό Βιβλίο: «Ένα Παιδί Μετράει Το Σύμπαν»
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί κάνουμε τούρτα με κεράκια στα γενέθλια μας;

Πατέρας δένει με λουράκι σαν σκυλιά τα παιδιά του !

> Ιδέες για ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ για τον χώρο της ΚΟΥΖΙΝΑΣ..