Διαβατός Ημαθίας

Βρυξέλλες: Η Θεσσαλονίκη στο ANTOR Belux Media Workshop..

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνέχεια της άριστης συνεργασίας με το γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κάτω Χώρων, συμμετείχε στο ANTOR Belux Media Workshop που έλαβε χώρα στις Βρυξέλλες. 
Κάθε χρόνο, έως και 100 δημοσιογράφοι από διάφορα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τον τουρισμό καθώς και  bloggers, influencers,  αλλά και εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων συμμετέχουν στo ANTOR Belux Media Workshop.
Ο Ο.Τ.Θ μαζί με την Αναπληρώτρια διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ Κάτω Χωρών,  κα Άντζελα Τζίφα πραγματοποίησαν επαφές με κορυφαία βελγικά media με σκοπό την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης μέσα από ταξιδιωτικά αφιερώματα, ως έναν city break προορισμό για την επερχόμενη χειμερινή και ανοιξιάτικη σεζόν.
Οι Κάτω Χώρες και το Βέλγιο πιο συγκεκριμένα αποτελούν στρατηγικά μία αγορά στην οποία η Θεσσαλονίκη μπορεί να στοχεύσει για να συστηθεί ως "all year round city break" προορισμός.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου, δήλωσε: «Υπάρχουν τουλάχιστον 3 απευθείας αεροπορικές συνδέσεις όλο το χρόνο με το Βέλγιο. Γι'αυτό και ο Ο.Τ.Θ. συστηματικά στοχεύει και προωθεί την εικόνα της πόλης στη συγκεκριμένη αγορά μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της προσπάθειας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου». 

Μάκης 

| Προτάσεις...

Γυναικεία Παπούτσια γυναικεία εσώρουχα
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

> Τρόπος για να φτιάξουμε τα δικά μας "ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ" από απλά ξύλα..

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Χριστούγεννα: Στολίζεις το δέντρο και το σπίτι; Πάρε ιδέες!

Πώς Μεταμορφώθηκε μια Ξεπερασμένη Κουζίνα σε Διακοσμητικό Κόσμημα..Πριν και Μετά!

> Τα πιο Γρήγορα Κρουασανάκια Πραλίνας με 3 Μόνο Υλικά...

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Χρώματα σε σπρέι από τον Διαβατινό μπογιατζή...

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση : The Great Reset . Ατζέντα 2030, όλη η Αλήθεια του Covid 19 και η ΝΤΠ