Διαβατός Ημαθίας

Γεωργία Μπίκα: «Τα έχασα όλα» Ο βιασμός και Τι έγραψε στο Instagram της;

Γεωργία Μπίκα: Η αντίδρασή της μέσω social media μετά την εισαγγελική πρόταση για την απαλλαγή του 27χρονου για την υπόθεση του βιασμού. 
Του Γιώργου Δημητρόπουλου 
Mε ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Γεωργία Μπίκα θέλησε να τοποθετηθεί μετά την πρόταση που έκανε η εισαγγελέας για απαλλαγή του κατηγορούμενου στην υπόθεσή της, για τον βιασμό που είχε καταγγείλει.


«Έπειτα από μια πρόταση εισαγγελέως όπου κατονομάζει ψεύδη την τόσο σοβαρή μου καταγγελία, θέλοντας να υπερασπιστώ την ηθική και την αξιοπρέπειά μου δηλώνω την απογοήτευση και τη λύπη μου στη μέχρι τώρα δικαιοσύνη, μιας και διαπιστώνω ότι τα χρήματα και η δόξα μπορούν να καλύψουν την όποια ‘”βρωμιά” της κοινωνίας, χωρίς όμως να μπορούν να καλύψουν τη φωνή και την αλήθεια μου. Δεν έχω να χάσω κάτι άλλο, τα έχασα όλα…

Υπάρχει κάτι, όμως, που παλεύω να πάρω πίσω, είναι το σώμα και η ψυχή μου που εγκλωβίστηκαν την ημέρα εκείνη!

Είναι όλη μου η ζωή, έχω στόχους και όνειρα, θα παλέψω γι’ αυτά και θα τα καταφέρω γιατί πάντα η αλήθεια και το καλό πρέπει να νικάνε, δεν έχω χρήματα για να είναι εύκολη υπόθεση, όμως, έχω όλους εσάς και είναι το πιο δυνατό όπλο για να φανεί η αλήθεια! Ευχαριστώ για την αγάπη και τη στήριξή σας», έγραψε η Γεωργία Μπίκα.

| ΒΙΒΛΙΑ / Αστυνομικά...
"ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ"
 Τιμή  17,09 €
Μητέρα. Ηρωίδα. Ψεύτρα. Δολοφόνος; Τι κάνεις όταν ο άνθρωπος που ξέρεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον δεν είναι αυτός που νομίζεις;
Η Άντρεα γνωρίζει τα πάντα για τη Λόρα, τη μητέρα της: ξέρει πως είναι μια συνηθισμένη γυναίκα που δεν έχει τίποτα να κρύψει και ζει μια χαρούμενη ζωή σ’ ένα ήσυχο παραθαλάσσιο προάστιο. Όλα όμως αλλάζουν ένα απόγευμα Σαββάτου, όταν η Λόρα επεμβαίνει δυναμικά σ’ ένα τυχαίο περιστατικό βίας και η Άντρεα αρχίζει να αναρωτιέται μήπως η μητέρα της δεν είναι ακριβώς το άτομο που ήξερε σ’ όλη της τη ζωή. Μια ταυτότητα θαμμένη για δεκαετίες βγαίνει ξάφνου στην επιφάνεια και η αποκάλυψή της βάζει στο στόχαστρο μητέρα και κόρη.
Η λύτρωση για τις δυο τους βρίσκεται κι αυτή κρυμμένη κάπου στο παρελθόν, αλλά ίσως είναι πια πολύ αργά για να τη βρουν…
Μια μητέρα, μια κόρη. Μια ταυτότητα που κανονικά θα έμενε θαμμένη για πάντα. Ένα μυστικό από το παρελθόν. Μια σκοτεινή απειλή που μπορεί να καταστρέψει και τις δυο τους.
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Όμορφες ιδέες για Γλάστρες και Ζαρντινιέρες από τον Διαβατινό Κηπουρό..

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

9 Οικονομικοί Τρόποι για να Φέρετε το Νησί στο Καθιστικό σας!