Διαβατός Ημαθίας

Δέσποινα Στυλιανοπούλου: Με ήθελαν σεξοβόμβα, αλλά προτιμούσα την υπηρέτρια..

Μία πολύ συγκινητική συνέντευξη παραχώρησε η Δέσποινα Στυλιανοπούλου, η οποία θυμήθηκε τη σπουδαία εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, στην οποία έβαλε και η ίδια τη δική της υπογραφή μέσα από ρόλους με τους οποίους ταυτίστηκε.
Η σπουδαία ηθοποιός, μίλησε στο MEGA, για την καλύτερη σεζόν της, καθώς και για τον ρόλο της υπηρέτριας που λάτρεψε, σε αντίθεση με τους "σεξουαλικούς ρόλους" που της πρότειναν:
"Το 1968 ήταν έτος «Στυλιανοπούλου», έπαιξα 80 ταινίες. Δεν ζήλεψα κάποιον ρόλο. Εγώ ήμουν ευχαριστημένη με τον ρόλο της υπηρέτριας. Όταν έβλεπα στο σενάριο ότι θα κάνω την υπηρέτρια πήδαγα από την χαρά μου", είπε αρχικά για να προσθέσει:
"Όλα τα σενάρια είχαν δύο ρόλους μέσα. Είχαν τη σέξι και είχαν και την υπηρέτρια. Η λέξη σέξι σβηνόταν. Μου έδιναν να κάνω ρόλους σεξουαλικούς, να ξαπλώνω στο κρεβάτι και τους έλεγα, ο πατέρας μου με προόριζε για δικηγόρο. Ήταν εκπαιδευτικός. Δεν έβγαλα χρήματα. Όταν βγήκαν τα κασέ δεν ήμουν πρωταγωνίστρια. Την εποχή που μεσουρανούσαμε δεν είχα ούτε φορέματα".

Δέσποινα Στυλιανοπούλου: Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη της έσφιξε το χέρι
Παράλληλα, αγαπημένη "υπηρέτρια" του ελληνικού κινηματογράφου, αναφέρθηκε και στη σχέση της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, ενώ θυμήθηκε και μία συγκινητική στιγμή που είχε με την αείμνηστη ηθοποιό.
Με την Αλίκη δέσαμε μέσα από ένα έργο. Ήταν όταν είχα χάσει τη μητέρα μου και έβαφα το χολ στο σπίτι μωβ, πένθιμο. Χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν ο Τάκης ο Μακρίδης. Μου λέει “Στυλιανοπούλου είσαι να παίξεις έναν ρόλο στο Ρεξ;”. Εκεί για πρώτη φορά είδα την Αλίκη να περνά από μια πόρτα στην άλλη. Και λέω «ρε Στυλιανοπούλου πού πας;». Και μου λέει η Αλίκη «αχ βρε ψιψίνα μου, χάνεις τον ρόλο γιατί δεν είσαι σέξι".

Εν συνεχεία, είπε: "Την επομένη είχαμε γύρισμα με τον Σκαλενάκη, φοράω λοιπόν το ντεκολτέ μου και ακούω τον Σκαλενάκη να λέει “αυτή, αυτή είναι η ηθοποιός για τον ρόλο, όχι η άλλη που μου έφερες”… Και όταν πλησιάζω και βλέπει ότι ήμουν εγώ αυτή που απέρριψε, γυρνάει και λέει στην Αλίκη: “τι λάθη μπορεί να κάνουμε κι εμείς οι σκηνοθέτες»".
Τέλος, είπε: “Μετά απ’ αυτό το γεγονός, η Αλίκη με είχε συνέχεια κοντά της. Έμεινα κοντά της μέχρι την τελευταία στιγμή. Μου έδωσε το χέρι της, μου το έσφιξε και μου λέει “ψιψίνα, γιατί να πεθάνω; Θέλω να πάω στον Θεολόγο”.

από news247

Για αγορά κλικ στο βιβλίο
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

> Τρόπος για να φτιάξουμε τα δικά μας "ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ" από απλά ξύλα..

> Τα πιο Γρήγορα Κρουασανάκια Πραλίνας με 3 Μόνο Υλικά...

Όμορφες ιδέες για Γλάστρες και Ζαρντινιέρες από τον Διαβατινό Κηπουρό..

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση : The Great Reset . Ατζέντα 2030, όλη η Αλήθεια του Covid 19 και η ΝΤΠ

Ελληνικός θησαυρός: Ασύλληπτης ομορφιάς ψηφιδωτά ανακαλύφθηκαν σε αρχαία Ελληνική πόλη στην Τουρκία (ΦΩΤΟ)