Διαβατός Ημαθίας

Να ξέρετε κάποιοι εκεί έξω έχουν πεθάνει στα γέλια με μας !!!

Χτες ξενύχτησα στην βεράντα ,δεν είχα όρεξη για ύπνο, όταν ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου ένα ζευγάρι εξωγήινοι να πω..., κάτι που μου έμοιαζαν σαν άνθρωποι κι έλαμπαν , με κοίταξαν καλά-καλά, κι έβαλαν τα γέλια μέχρι που δάκρυσαν...
Μέτα γυρνάει αυτή που έμοιαζε στα μάτια μου με γυναικά και άρχισε να μου μιλάει μια ακατανόητη γλωσσά που όμως περίεργος καταλάβαινα ! 
'' Εντάξει φίλε...Γενικά όλοι οι άνθρωποι είστε μεγάλα κοροϊδάκια ,άλλα εσείς οι Ελληνες δεν έχετε ταίρι...Γελάει μαζί σας όλο το Σύμπαν...να'στε καλά,που μας διασκεδάζετε  ! '' .Κι αίφνης εξαφανίστηκαν γελώντας προς τον ουρανό...
Έμεινα κάγκελο-gobsmacked...Λέω μέσα μου θα με πείραξε το ξενύχτι... Τσίπουρο το έκοψα εδώ και καιρό... Χάπια δεν παίρνω...Μετά σκέφτηκα...Βρε μπας και βλέπουν εκεί έξω τι  ψηφίζουμε και μας δουλεύουν οι μπάσταρδοι !

Ψεκασμένος: Να ευθυμήσουμε και λίγο βρε αδερφέ..!  😂😂😂😃😁


Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Όμορφες ιδέες για Γλάστρες και Ζαρντινιέρες από τον Διαβατινό Κηπουρό..

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

9 Οικονομικοί Τρόποι για να Φέρετε το Νησί στο Καθιστικό σας!

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

Γνωρίζετε αυτόν τον Παράδεισος στην Ημαθία;