Διαβατός Ημαθίας

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ,ΕΛΛΗΝΑ ΞΥΠΝΑ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΟΥ ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ..

Eσένα το λέω..που με διαβάζεις και λες από μέσα σου ή ακόμη και απέξω σου ...τι λέει αυτός ρε ...οκ...από το να λέω μέχρι να κάνω υπάρχει μεγάλη ..πολύ μεγάλη απόσταση ..το γνωρίζω αυτό και μ αυτό παλεύω ...και δικαιολογώ τον εαυτό μου δήθεν γιατί δεν ξεσηκώνονται και άλλοι...αλλά δεν τ αφήνω έτσι το πράμα ..εφαρμόζω το σύστημα...σκέφτομαι ..λέω ..πράττω...κάποτε θα σηκωθώ από τον γ@μημένο καναπέ ...έστω και ΜΟΝΟΣ ΓΑΜΟΤ...
Εσύ όμως που με κρίνεις και δεν μιλάς καθόλου ενώ ανέχεσαι όλα αυτά τα σκουπίδια να ρυθμίζουν την ζωή σου ...προφανώς δεν είσαι σαν κι εμένα και θα πας κατευθείαν στην πράξη ...σωστά ; .αλλιώς τι να φανταστώ ...πως δεν μιλάς γιατί είσαι ήδη νεκρός; ...λέγε ρε...ντάξει αν έχεις αποδεχθεί ότι είσαι ζωντανός νεκρός οκ ...δικαίωμα σου ...
αλλιώς να φανταστώ ότι δεν μιλάς γιατί φοβάσαι ...και σε ρωτάω ρε τι φοβάσαι ...άντε πες μου ρε ..τι είναι αυτό που φοβάσαι ..πες μου ρε γαμώτο και θα το καταλάβω..ακόμη κι εγώ...
σου τα πήραν όλα ρε ...στέλνεις μηνύματα και χαρτιά για να βγεις από το σπίτι σου ρε...ούτε τα κατοικίδια δεν παίρνουν άδεια ρε...
άντε καλά...σε περιμένω εσύ να πας κατευθείαν στην πράξη ...μαζί σου είμαι.....αλλά να γνωρίζεις πως μέχρι τότε θα μιλάω και θα γράφω ότι ακριβώς σκέφτομαι...'''

ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΖΩΝΤΑΝΟΣ!!!τόσο απλό...

ΦΩΤΟ : εσύ μπορείς να δείς που βρίσκεται ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ;......σ αυτήν την φωτογραφία;
΄κι όμως εκεί είναι ..εκεί μέσα ..ακόμη τον ψάχνω κι εγώ...(χιούμορ αλλά militaire...)χαχαχχα
Το παράδειγμα με τον ελεύθερο σκοπευτή είναι για να καταλάβουν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες πως έτσι λειτουργεί ο φόβος ...ο ελεύθερος σκοπευτής είναι σαν το ιο...αόρατος και θανατηφόρος...γιατί εγώ σας είπα πως είναι εκεί..
αν δεν σας το έλεγα δεν θα είχατε φόβο...για τα πουρνάρια...
θα λέγατε οκ ένα τοπίο ...
αυτό έπαθαν οι άνθρωποι ...τους είπαν πως υπάρχει ιός θανατηφόρος ..και είναι εκεί ...ΌΠΩς Ο ΕΛΕΎΘΕΡΟς ΣΚΟΠΕΥΤΉς ΑΝΆΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΑ ΠΟΥΡΝΆΡΙΑ..
ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ Ο ΙΟΣ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙ στα εστιατόρια στις καφετερίες ,στα θέατρα ..όχι όμως στα πλοία ,αεροπλάνα ,λεωφορεία ,τραίνα ,τρολλευ ,μετρό...σωστά;επιλεκτικός ιός ...
Ω ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ...ιός υπάρχει πάντα υπήρχε ,όπως της γρίπης ,αλλά δεν είναι δα και θανατηφόρος
δεν γνωρίζω αν το παράδειγμα μετρίασε τον φόβο σας αλλά τουλάχιστον έδωσα ένα παράδειγμα...
τέλος πάντων πάντως ο σκοπευτής είναι εκεί..ακόμη..χαχαχχα
και ο ιός μάλλον δεν γούσταρε κι έφυγε..αλλά οι γ@μοπολιτικοί ανακάλυψαν πως τους συμφέρει να είναι ακόμη...για πολλούς και διάφορους λόγους και βασικά για έναν για να τα πάρουν ..είναι πολλά τα λεφτά ..οι άνθρωποι δεν τους ενδιαφέρουν ποτέ δεν τους ενδιέφεραν ...
ΕΡΠΕΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΝΘΛΙΨΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!
Υ.Γ ακόμη ψάχνω τον ελεύθερο σκοπευτή..ρε τόσο κρύψιμο ..ντάξει κάτι διακρίνω ...ένα κάτι σαν όπλο...αλλά δεν είμαι σίγουρος..πάντως είναι εκεί...

Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Όμορφες ιδέες για Γλάστρες και Ζαρντινιέρες από τον Διαβατινό Κηπουρό..

> Τα πιο Γρήγορα Κρουασανάκια Πραλίνας με 3 Μόνο Υλικά...

> Τρόπος για να φτιάξουμε τα δικά μας "ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ" από απλά ξύλα..

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

Ελληνικός θησαυρός: Ασύλληπτης ομορφιάς ψηφιδωτά ανακαλύφθηκαν σε αρχαία Ελληνική πόλη στην Τουρκία (ΦΩΤΟ)

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση : The Great Reset . Ατζέντα 2030, όλη η Αλήθεια του Covid 19 και η ΝΤΠ