Διαβατός Ημαθίας

12 χρόνια τρώει μόνο ωμά λαχανικά και φρούτα και είναι πολύ καλά..!


Διαβατός...

Ο Μηνάς τρέφεται αποκλειστικά με φρούτα και ωμά λαχανικά και δεν μαγειρεύει καθόλου την τροφή του. Κάθε 20 μέρες πηγαίνει στην κεντρική λαχαναγορά και γεμίζει όλο το αυτοκίνητο με δεκάδες καφάσια. Αγοράζει σε τιμή χονδρικής και καταναλώνει περίπου 40 κιλά φρούτων και λαχανικών τον μήνα. Στον κήπο του αυτή την εποχή θα βρεις φράουλες. Και αβοκάντο. Έχει και μια συκιά. Τρώει όσα σύκα μπορεί. Τα υπόλοιπα τα κάνει μαρμελάδα και τη χαρίζει σε φίλους. Δεν τρώει ζάχαρη. Ούτε μέλι. Δεν τρώει κανένα ζωικό παράγωγο. Το κρέας δεν αντέχει καν να το μυρίσει. Δεν είμαι χορτοφάγος, πόσο μάλλον vegan ωμοφάγος. Όμως όσο συζητώ μαζί του, νιώθω μια ακαταμάχητη επιθυμία να μασουλήσω καρότα.


Πώς αποφασίσατε να γίνετε ωμοφάγος; 
Πριν 12 χρόνια έψαχνα ένα βιβλίο για τη γαλλική κουζίνα. Μου άρεσε πολύ τότε να μαγειρεύω, όλο στην κουζίνα ήμουν. Πήγα σε έναν πάγκο με βιβλία, και το πρώτο που είδα ήταν το βιβλίο «Ωμή τροφή, αντί μαγειρεμένη» (Helmut Wandmaker, εκδ. Αλκυών). Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν «τι βλακείες είναι αυτές!». Ξεφύλλισα το βιβλίο να δω τι λέει και έπεσα πάνω σε ένα κείμενο με τίτλο «Το ψωμί είναι παρασκεύασμα θανάτου». Τρελάθηκα. Έλεγε ότι το ψωμί είναι ο πιο συχνός λόγος για τις καούρες στο στομάχι. Και εγώ, εκείνη την εποχή, είχα πολλές καούρες και έτρωγα πάρα πολύ ψωμί. Από την επόμενη μέρα, έκοψα τα πάντα. Μέσα σε 1 μήνα έχασα 13 κιλά.





Τι ακριβώς περιλαμβάνει η διατροφή σας; 
Η διατροφή μου αποτελείται καθημερινά από 75% φρούτα, 20% λαχανικά και 5% ξηρούς καρπούς. Α! Και κάθε μέρα πίνω ένα ποτήρι κρασί, που το φτιάχνω μόνος μου. 


Ακολουθείτε την ωμοφαγία για λόγους υγείας ή για ιδεολογικούς;
Κυρίως για λόγους υγείας. Σίγουρα λυπάμαι κι αυτά τα ζωάκια τα μικρά, που τα σκοτώνουμε για να τα φάμε. Το τι γίνεται στη φύση μεταξύ σαρκοφάγων είναι άλλο πράγμα. 


Περιγράψτε μας τι τρώτε μία συνηθισμένη μέρα.
Το πρωί τρώω ένα είδος φρούτου. Ή δύο μήλα ή δυο-τρεις μπανάνες ή σταφύλι ή καρπούζι ή πεπόνι (εξαρτάται από την εποχή), αλλά πάντα τρώω ένα μόνο είδος, ποτέ ανακατεμένα. Ο λόγος είναι ότι το στομάχι χωνεύει πιο εύκολα έτσι, συνεπώς και η καρδιά κουράζεται λιγότερο. Μετά, αν είμαι στο σπίτι, θα φάω το μεσημέρι σαλάτα. Ωμή σαλάτα που περιέχει μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα, πολλές φορές αβοκάντο ή ό,τι άλλο είναι στην εποχή του. Ο σκοπός μου είναι να ρίχνω σωστή τροφή στο στομάχι μου για να τρέφονται σωστά τα κύτταρά μου. Έτσι ζούμε πολλά χρόνια και χωρίς αρρώστιες. 


Και το απόγευμα, το βράδυ, τι τρώτε;
Το απόγευμα θα φάω αμύγδαλα ή φουντούκια και το βράδυ εδώ και 2-3 μήνες τρώω 7 καρύδια, γιατί διάφορες έρευνες υποστηρίζουν ότι αυτή η ποσότητα κάνει καλό στην εγρήγορση του εγκεφάλου. Μαζί μπορεί να φάω και σταφίδα ή αποξηραμένο σύκο. 



Ποιος είναι ο λόγος που δεν μαγειρεύετε τίποτα;
Ό,τι μαγειρεύεται πάνω από 50°C, είναι νεκρός χυλός, δηλαδή απλά έχει γεύση. Σε αυτή τη θερμοκρασία έχουν ήδη καταστραφεί πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά, ιχνοστοιχεία, μέταλλα, βιταμίνες. 


Έχετε δει κάποια οφέλη ακολουθώντας αυτή τη διατροφή;
Το πρώτο ήταν ότι έχασα κάποια κιλά και νιώθω πιο ευέλικτος, πιο άνετος. Δεν κουράζομαι εύκολα. Σταμάτησαν να πονάνε τα κόκαλά μου. Έχω διάθεση, κέφι, έγινα πιο ήρεμος. Κοιμάμαι καλύτερα, δεν αρρωσταίνω ποτέ. Η διατροφή είναι τα πάντα.  


Και η νοστιμιά; Όταν βλέπετε... αρνάκι στο φούρνο με πατάτες δεν το λιγουρεύεστε; 
Μέχρι και η μυρωδιά με ενοχλεί πια. Η μυρωδιά του ψημένου κρέατος μου φέρνει ναυτία. 


Τι γνώμη έχετε για κάποιους vegan που πετούν μπογιές σε κρεοπωλεία;
Δεν συμφωνώ ποτέ με τη βία. Αν κάποιος κάνει την αλλαγή, θα πρέπει να την καταλάβει, να πειστεί. Η αλλαγή δεν θα έρθει με το να πιέζεις εμένα να αλλάξω. Θα έρθει αλλάζοντας ο καθένας μόνος του. Απλά θέλει πειθαρχία και να αγαπάς τον εαυτό σου. Το κάνω 12 χρόνια. Δεν θα μπορούσα να μιλήσω, αν το έκανα για 2-3 χρόνια. Είμαι σίγουρος πια ότι η έλλειψη του κρέατος δεν μας κάνει τίποτα κακό.


Πηγή:
athensvoice.gr

Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

> Χρώματα σε σπρέι από τον Διαβατινό μπογιατζή...

Πώς Μεταμορφώθηκε μια Ξεπερασμένη Κουζίνα σε Διακοσμητικό Κόσμημα..Πριν και Μετά!

Φανταστικές Διαβατινές Γλάστρες από τσιμεντόλιθους...