Διαβατός Ημαθίας

Η Κίνα στηρίζει Ελλάδα! Να επιστραφούν τα γλυπτά του Παρθενώνα...


Αίας...

O γενικός διευθυντής του Μουσείου της Απαγορευμένης Πόλης στο Πεκίνο, δρ Σαν, όταν
ρωτήθηκε για το αν υποστηρίζει το αίτημα της Ελλάδας, όσον αφορά τον επαναπατρισμό των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο, δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι «Όλα τα έθνη με αρχαίους πολιτισμούς μοιράζονται την ίδια επιθυμία, η διάσπαρτη πολιτιστική κληρονομιά να επιστρέψει στο σπίτι της».

Ακόμη, τόνισε πως «Είναι η καλύτερη επιλογή, όταν ένα αντικείμενο διατηρηθεί να εμφανίζεται στην αρχική του τοποθεσία. «Να έρθουν πίσω τα αντικείμενα που έχουν εξαχθεί από τις χώρες μας». «Η αρχική προέλευσή του είναι και το καλύτερο σπίτι. Νομίζω ότι η Κίνα, η Ελλάδα και άλλες χώρες με αρχαίους πολιτισμούς θα πρέπει να ενώσουμε τα χέρια μας για να έρθουν πίσω τα αντικείμενα που έχουν εξαχθεί από τις χώρες μας».
Ωστόσο, έχει έρθει πολλές φορές στη χώρα μας, παρακολουθώντας με προσοχή τον ελληνικό πολιτισμό, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης της προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς και τη διαχείριση των μουσείων στην Ελλάδα.
Στη συνέντευξή του ανέφερε πως υπάρχει άριστη συνεργασία ανάμεσα στο Μουσείο της Απαγορευμένης Πόλης και τα ελληνικά μουσεία, όσον αφορά την διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
«Είμαστε τυχεροί που έχουμε βοήθεια από τον ελληνικό φορέα διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς και την ελληνική κυβέρνηση», είπε και επίσης δήλωσε την επιθυμία για επέκταση της συνεργασίας με τα ελληνικά νησιά.
Την συνέντευξή του παραχώρησε ο δρ Σαν, στον πρόεδρο και γενικό διευθυντή του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων Μιχάλη Ψύλο, ο οποίος επισκέφθηκε πριν λίγες ημέρες το Πεκίνο, προσκεκλημένος του διεθνούς φόρουμ για την Προστασία των Αρχαίων Πολιτισμών που έγινε στην κινεζική πρωτεύουσα.
«Η Καρυάτιδα να επιστρέψει στο Ερέχθειο».
Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι στο πλαίσιο της συνέντευξης και όσον αφορά στο αίτημα της Ελλάδας για τον επαναπατρισμό των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο.
«Η ανάκτηση της πολιτιστικής σας κληρονομιάς. Είναι μια τραγωδία που προκλήθηκε από τη λεηλασία, την κλοπή, την παράνομη ανασκαφή και το λαθρεμπόριο.
Όλα τα έθνη με αρχαίους πολιτισμούς μοιράζονται την ίδια επιθυμία, η διάσπαρτη πολιτιστική κληρονομιά να επιστρέψει στο σπίτι της.
Πιστεύω ότι αυτό που οι λαοί θα ήθελαν να ανακτήσετε δεν είναι μόνο τα συγκεκριμένα αντικείμενα, αλλά και την ηθική συνείδηση όπως και μια νέα φιλική και αρμονική διεθνή τάξη.
Βλέπω την πολιτιστική κληρονομιά, όπως τα έμβια όντα. Σύμφωνα με την εμπειρία της ζωής τους, θα πρέπει να τα σεβόμαστε.
Ο λόγος που γεννήθηκαν σε συγκεκριμένα μέρη είναι η ιστορική αναγκαιότητα.
Είναι η καλύτερη επιλογή, όταν ένα αντικείμενο διατηρηθεί να εμφανίζεται στην αρχική του τοποθεσία.
Η αρχική προέλευσή του είναι και το καλύτερο σπίτι. Νομίζω ότι η Κίνα, η Ελλάδα και άλλες χώρες με αρχαίους πολιτισμούς θα πρέπει να ενώσουμε τα χέρια μας για να έρθουν πίσω τα αντικείμενα που έχουν εξαχθεί από τις χώρες μας παράνομα.
Για παράδειγμα, νομίζω ότι θα είναι ένα πολύ καλό σύμβολο σεβασμού του πολιτισμού, η Καρυάτιδα να επιστρέψει στο Ερέχθειο.
Επίσης μια τέτοια ευνοϊκή συνεργασία ανάμεσα στις δύο χώρες θα δώσει ένα πολύ καλό παράδειγμα σε ολόκληρο τον κόσμο να καταλάβει τι είναι Πολιτισμός.
Όταν το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης άνοιξε, ο πρώην πρωθυπουργός ανέφερε στην ομιλία του ότι για τον σκοπό αυτό χτίζουμε το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.
Η ομιλία του αποτυπώθηκε βαθιά στο μυαλό μου».



Πηγή:
voicenews.gr
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

> Τρόπος για να φτιάξουμε τα δικά μας "ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ" από απλά ξύλα..

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Χριστούγεννα: Στολίζεις το δέντρο και το σπίτι; Πάρε ιδέες!

Πώς Μεταμορφώθηκε μια Ξεπερασμένη Κουζίνα σε Διακοσμητικό Κόσμημα..Πριν και Μετά!

> Τα πιο Γρήγορα Κρουασανάκια Πραλίνας με 3 Μόνο Υλικά...

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Χρώματα σε σπρέι από τον Διαβατινό μπογιατζή...

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση : The Great Reset . Ατζέντα 2030, όλη η Αλήθεια του Covid 19 και η ΝΤΠ