Διαβατός Ημαθίας

Βαλαβάνης: Να πάρουν θέση οι πρώην συνεργάτες μου

Aνοιχτή επιστολή προς τους πρώην συνεργάτες του στην διοίκηση του δήμου Αποστόλου
Παύλου απευθύνει ο πρώην δήμαρχος Λευτέρης Βαλαβάνης, καλώντας τους να πάρουν θέση στις κατηγορίες που του αποδίδει το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης.
Στην επιστολή του ο πρώην δήμαρχος αναφέρει:
"Αγαπητοί Αναγνώστες.
Είναι γνωστό σε όλους όσους αυτήν την στιγμή διαβάζουν αυτό το κείμενο ότι διετέλεσα Δήμαρχος του Δήμου Αποστόλου Παύλου την Δημοτική περίοδο 2003-2006.
Είναι γνωστή και πιστεύω πως δεν αμφισβητείται η αφοσίωση μου, η προσπάθεια μου και το έργο που έγινε επί Διοικήσεως μου προκειμένου να δοθεί και δόθηκε λύση σε χρονίζοντα προβλήματα σχετικά με την ομαλή λειτουργία του θεσμού προς όφελος της τοπικής κοινωνίας , της κοινωνίας των Δημοτών του Δήμου Αποστόλου Παύλου.
Προσπάθεια και έργο σε κρίσιμους τομείς πολιτικής όπως για παράδειγμα για την παιδεία, για την εκπαίδευση και την σχολική στέγη, για τον πολιτισμό , τον αθλητισμό και τις σχετικές υποδομές του , για το περιβάλλον και την πολιτική προστασία, για την Αστυνόμευση και την ασφάλεια του Δημότη, για την ποιότητα ζωής, για τα δίκτυα Ύδρευσης κ.λ.π.
Είναι γνωστή σε όλους η προσπάθεια που έκανα προκειμένου να εξαλείψω την έννοια ρουσφέτι από την σχέση της διοίκησης του Δήμου με τον Δημότη και ιδιαίτερα με τον νέο Δημότη.
Είναι γνωστό ,αναγνωρίσιμο και κωδικοποιημένο το έργο της Διοίκησης μου ως αποτέλεσμα μιας επίπονης και σταθερής προσπάθειας μου και μάλιστα σε καιρούς δύσκολους ,χαλεπούς θα έλεγε κάποιος χρηματοδοτικά για την αυτοδιοίκηση.
Είναι γνωστό ότι ένεκα της θητείας μου κατηγορούμαι με την Βαριά και Ατιμωτική για έναν αιρετό κατηγορία της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ.
Είναι γνωστό και σας το υπενθυμίζω ποιοι και ποιες συνέθεταν το δημοτικό συμβούλιο τουλάχιστον από την πλευρά της πλειοψηφίας. Ποιοι και ποιες κατείχαν θέση στην διοίκηση ,Αντιδήμαρχοι, Πρόεδροι του Δημοτικού Συμβουλίου ,πρόεδροι Νομικών Προσώπων και σήμερα σιωπούν προκλητικά και προσβλητικά για την έννοια της αλήθειας .
Είναι γνωστό ότι για όλα όσα συντελέσθηκαν στον Δήμο σε επίπεδο διοίκησης ήταν σε απόλυτη γνώση τους . Βέβαια η πολιτική ευθύνη κεντρικά ανήκει σε εμένα και την ανέλαβα εγώ .
Ζητώ όμως από τους πρώην συνεργάτες μου να λειτουργήσουν και να εκφρασθούν είτε ως μάρτυρες κατηγορίας προκειμένου να επιβεβαιώσουν, εάν έχουν την δύναμη, αυτά που το παραπεμπτικό βούλευμα μου αποδίδει ως κατηγορία ή να αντιδράσουν όπως η λογική και η πολιτική και κοινωνική ΗΘΙΚΗ ορίζει.
Να παρουσιάσουν την αλήθεια όπως αυτοί την γνωρίζουν από τη θέση ευθύνης που κατείχαν ως μέγιστη υποχρέωση τους προς την τοπική κοινωνία.
ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΗ
1. Για το εάν διέπραξα το εγκληματικό Αδίκημα της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ στον Δήμο.
2. Για το εάν έχω δείξει κάποια στιγμή της τετραετούς θητείας μου ως Δήμαρχος συμπεριφορές και δράσεις που θα με οδηγούσαν στο να διαπράξω το αδίκημα της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ.
Σε κάθε περίπτωση θα ζητήσω μέσω του πληρεξούσιου Δικηγόρου μου από την Εισαγγελία Εφετών Θεσσαλονίκης να κληθούν οι πρώην συνεργάτες μου ως μάρτυρες στην Ακροαματική Διαδικασία .
Εκεί ας αποφασίσουν σε ποια μεριά θα τοποθετηθούν.
Με την ΑΛΗΘΕΙΑ ή με το ΨΕΜΑ
Εγώ θα τους περιμένω.
Υ.Γ
Προς τους συνδημότες μου θέλω να τους διαβεβαιώσω για ένα. Να είναι σίγουροι ότι κατά την εικοσαετή παρουσία και προσφορά μου ως εκλεγμένος στην τοπική Αυτοδιοίκηση κατόπιν δικής τους επιλογής δεν τους ΠΡΟΔΩΣΑ.
Βέροια 8-4-2013
Με απεριόριστη εκτίμηση σε όσους αγωνιούν για την αλήθεια και την δικαιοσύνη".

πηγή
Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Όμορφες ιδέες για Γλάστρες και Ζαρντινιέρες από τον Διαβατινό Κηπουρό..

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

9 Οικονομικοί Τρόποι για να Φέρετε το Νησί στο Καθιστικό σας!

Το 65% των ιδιοκτητών ακινήτων θέλουν αλλά δεν μπορούν να ανακαινίσουν τις κατοικίες τους