Διαβατός Ημαθίας

Road-trip με βρέφος...

Διαβατός...
Το περσινό καλοκαίρι οι διακοπές μας ήταν εντελώς διαφορετικές από τα προηγούμενα χρόνια. Τώρα, η παρέα μας είχε μεγαλώσει κατά ένα μέλος: τον γιο μας.

Ο μικρός γεννήθηκε τέλη Απριλίου και εμείς ανυπομονούσαμε να περάσουμε όλοι μαζί τις πρώτες μας διακοπές.

Από τις αρχές του καλοκαιριού αποφασίσαμε να πάρουμε το μωρό και να πάμε διακοπές στη Θάσο. Όσο πλησίαζαν οι ημέρες να φύγουμε οι προορισμοί που θέλαμε να επισκεφτούμε αυξάνονταν. Έτσι σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα road trip στη βόρεια Ελλάδα καταλήγοντας στη Πελοπόννησο.

Η πρώτη αντίδραση των γονιών μας όταν τους το ανακοινώσαμε ήταν η αναμενόμενη. Την ερώτηση «που θα πάτε με ένα βρέφος;» την άκουγα σχεδόν καθημερινά. Όμως, έκλεισα τα αυτιά μου και αποφάσισα να ακολουθήσω το ένστικτο μου.

Το πιο περίεργο ήταν πως την συγκεκριμένη ερώτηση μου την έκαναν και νεαρές μανούλες. Πιστεύω πως οι γονείς θα πρέπει να ταξιδεύουν ακόμα και με βρέφη. Μέσα από τη δική μου εμπειρία διαπίστωσα πως με σωστή οργάνωση μπορείς να πας παντού με το βρεφάκι σου. Και έχει πολλά θετικά.

Εμείς ξεκινήσαμε από Αθήνα, ανεβήκαμε Θάσο, μετά πήγαμε Μέτσοβο, Λίμνη Πλαστήρα, κατεβήκαμε Μονεμβασιά και Λεωνίδιο. Όλο αυτό το road trip κράτησε ένα μήνα κι αν με ρωτούσες αν θα το έκανα ξανά θα σου απαντούσα «εννοείται».

Εκτός από την θέληση σου, χρειάζεται σωστή οργάνωση. Θα μοιραστώ μαζί σου τα δικά μας tips

Πήρα μαζί τα εντελώς απαραίτητα: ρουχαλάκια, μπιμπερό, τροφή, θερμό –για να βάζεις το ζεστό νερό-,πιπίλες, πάνες, καρότσι και μάρσιπο.
Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από την Αθήνα αργά το βράδυ, την ώρα που κοιμόταν ο μικρός για να μην καταλάβει τη διαδρομή. Κάναμε μια μικρή στάση στη Λαμία κι από ’κει κατευθείαν Καβάλα για να πάρουμε το πλοίο. Νωρίς το πρωί είχαμε φτάσει Θάσο, χωρίς να ταλαιπωρηθεί ο μικρός συνεπιβάτης μας.

Αν δεν θηλάζεις φρόντισε να πάρεις παραπάνω συσκευασίες γάλα γιατί δεν ξέρεις αν θα βρεις αυτό που χρησιμοποιείς στο μέρος όπου πας.
Φρόντισε να ετοιμάσεις το νεσεσέρ του μικρού με τα απαραίτητα είδη περιποίησης του.
Στη τσάντα της βόλτας μην παραλείψεις να βάλεις μέσα υπόστρωμα. Αν το βρέφος σου θελήσει άλλαγμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στρώσε στο κάθισμα το υπόστρωμα. Εγώ χρειάστηκε να αλλάξω τον μικρό μου στο καράβι, κι ευτυχώς είχα το υπόστρωμα.
Επιστρέφοντας πίσω από το ταξίδι και μιλώντας με την παιδίατρο μας συνειδητοποίησα πως πρόσφερα πολλά στον μικρό μου. Γιατί είναι θετικό για τα μωρά να έχουν πολλές εικόνες και να μάθουν να προσαρμόζονται.

Τα πλεονεκτήματα για το βρέφος (σύμφωνα με τη δική μας εμπειρία)

Έμαθε από πολύ νωρίς να κάθεται στο καρεκλάκι του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει τις βόλτες μέσα σ αυτό. Μάλιστα, η παιδίατρος μας μου τόνισε πως τα μωρά που οι γονείς δεν τα βγάζουν συχνά βόλτα με το αυτοκίνητο δεν μπορούν να το συνηθίσουν και δεν κάθονται εύκολα στο καρεκλάκι τους.
Είναι κοινωνικός. Στα περισσότερα από τα μέρη όπου πήγαμε ήταν οι συγγενείς μας εκεί, με αποτέλεσμα όλοι να ασχολούνται μαζί του. Έτσι έμαθε να συναναστρέφεται με αρκετό κόσμο.
Προσαρμόζεται εύκολα. Αλλάζοντας τόσα μέρη και σπίτια ο μικρός έμαθε να προσαρμόζεται πέρα από το δικό του χώρο. Ακόμα και τώρα που πάμε ταξίδια δεν έχει πρόβλημα με την αλλαγή του περιβάλλοντος.

Σε λίγο καιρό υποδεχόμαστε το καλοκαίρι και η δική μου συμβουλή είναι να πάρετε τα μωράκια σας και να πάτε όλοι μαζί διακοπές. Ναι χρειάζονται αρκετή περιποίηση σ αυτή την φάση της ζωής τους, αλλά μόνο καλό θα τους κάνει όσο και σε σας. Η επαφή με την φύση θα σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε και να ευχαριστηθείτε όλη αυτή τη διαδικασία.

Ελπίζω να σας παρακινήσω και να το δοκιμάσετε.

Περιμένω τις εντυπώσεις σας! Καλά οικογενειακά ταξίδια!!!
Πηγή

Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί κάνουμε τούρτα με κεράκια στα γενέθλια μας;

Πατέρας δένει με λουράκι σαν σκυλιά τα παιδιά του !