Translate English French GermanΆρθρα Ποικίλης Ύλης. Αγορά Ημαθίας

Με λίγο Μοσχοκάρυδο Κοιμάστε Γρηγορότερα και Νικήσετε Όλα τα Συμπτώματα Αϋπνίας...


Διαβατός...
Πώς μια μικρή ποσότητα μοσχοκάρυδου θα μας κάνει να κοιμηθούμε και να νικήσουμε τα συμπτώματα της αϋπνίας!

Αϋπνία! Περίπου το 30% του ενήλικου πληθυσμού της Αμερικής υποφέρει από αϋπνία, ενώ το 10% παραπονιέται ότι την επόμενη μέρα αδυνατεί να εργαστεί, ή να λειτουργήσει κανονικά. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν 1 στους 3 Αμερικανούς δεν κοιμούνται αρκετά, ενώ 1 στους 10 επηρεάζονται κατά πολύ από τις συνέπειες της αϋπνίας, ενώ πολλοί παραπονούνται ότι η ποιότητα του ύπνου τους δεν είναι καλή, ανεξάρτητα από το εάν πάσχουν από αϋπνία ή όχι.



Προκειμένου να καταπολεμήσουν την αϋπνία, πολλοί Αμερικανοί ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της βιομηχανίας υπνωτικών χαπιών. Τα υπνωτικά χάπια ρυθμίζουν βραχυπρόθεσμα τα προβλήματα ύπνου του ασθενούς, ενώ παράλληλα προκαλούν σειρά προβλημάτων με τη μορφή παρενεργειών.
Η φύση όμως έχει προνοήσει! Ας δούμε πώς μπορούμε να καταπολεμήσουν την αϋπνία με έναν αποτελεσματικό φυσικό τρόπο, χωρίς τις παρενέργειες των υπνωτικών χαπιών. Ως πρώτο βήμα όμως, ας εξετάσουμε πιο βαθειά τι προκαλεί η στέρηση του ύπνου.

Αϋπνία και ανεπάρκεια ύπνου!
Η αϋπνία είναι μια κοινή διάγνωση για ανθρώπους που δεν μπορούν να κοιμηθούν, λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως η δυσκολία να χαλαρώσει κανείς και να αποκοιμηθεί, η συνεχής αφύπνιση κατά τη διάρκεια της νύχτας, ή η αδυναμία να έχει κανείς έναν βαθύ, ξεκούραστο ύπνο. Οι αιτίες της αϋπνίας ενδεχομένως να οφείλονται σε βιολογικούς, ψυχολογικούς ή κοινωνικούς παράγοντες, όπως άγχος, κατάθλιψη, υψηλή αρτηριακή πίεση ή, προβλήματα υγείας, ασθένειες.

Η αϋπνία είναι ελαφρώς διαφορετική από την ανεπάρκεια του ύπνου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αϋπνία γενικά σημαίνει ότι ενώ διαθέτουμε το κατάλληλο περιβάλλον και τις κατάλληλες συνθήκες, δεν μπορούμε να κοιμηθούμε λόγω κάποιων εσωτερικών ζητημάτων. 

Η ανεπάρκεια, ή η στέρηση του ύπνου είναι σχετικά διαφορετική, καθώς προκαλείται μεν από αϋπνία αλλά ίσως οφείλεται και σε εξωγενείς παράγοντες, όπως δυνατοί θόρυβοι, σωματικές ενοχλήσεις, υπερβολικό φως.

Αν και οι αιτίες της αϋπνίας και της ανεπάρκειας του ύπνου ενδεχομένως να είναι διαφορετικές, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και αυτό είναι η έλλειψη ύπνου. Η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί να προκαλέσει πολλά δυσάρεστα συμπτώματα που μπορεί να επηρεάσουν την καθημερινή μας ζωή. Ας δούμε ποια μπορεί να είναι:
  • Κόπωση
    • κακή διάθεση
    • Ευερεθιστότητα και θυμός
    • Κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας
    • Άγχος
    • Έλλειψη συγκέντρωσης
    • Κακή μνήμη
    • Μειωμένη γνωστική λειτουργία
    • Απώλεια ενέργειας
    • Πονοκέφαλοι ή ημικρανίες
    • Στομαχικές διαταραχές
    • Έλλειψη συντονισμού
Αυτά τα συμπτώματα δεν είναι απλώς ενοχλητικά, μπορούν να γίνουν εξαιρετικά επικίνδυνα, ειδικά αν το πρόσωπο που τα βιώνει τακτικά οδηγεί ή λειτουργεί βαριά μηχανήματα στην εργασία.
Υψηλά ποσοστά αϋπνίας εμφανίζονται σε μεσήλικες ή σε ηλικιωμένα άτομα, ενώ οι γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς στην αϋπνία σε σχέση με τους άνδρες. Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο τυπικό σύμπτωμα αϋπνίας (το πιο σημαντικό είναι η έλλειψη ύπνου) τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κάνετε κάποιες εξετάσεις για να εντοπίσετε την αιτία.

Παρενέργειες υπνωτικών φαρμάκων!
Αν και τα υπνωτικά χάπια είναι ενδεχομένως αποτελεσματικά και βοηθούν κάποιον να κοιμηθεί, έχουν πολλές ανεπιθύμητες παρενέργειες που συχνά προκαλούν πολύ περισσότερα προβλήματα. Ας δούμε κάποιες παρενέργειες:
  • Κάψιμο ή μυρμήγκιασμα στα άκρα
    • Αλλαγές στην όρεξη
    • Δυσκοιλιότητα
    • Διάρροια
    • Δυσκολία διατήρησης της ισορροπίας
    • Ζάλη
    • Νωθρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας
    • Ξηροστομία και ξηρότητα στον λαιμό
    • Μετεωρισμό
    • Κεφαλαλγία
    • Καούρα
    • Κακή διάθεση την επόμενη μέρα
    • Ψυχική επιβράδυνση / προβλήματα με προσοχή και μνήμη
    • Πόνος στο στομάχι και επιθετικότητα
    • Ανεξέλεγκτη κινητικότητα
    • Εφιάλτες
    • Αδυναμία
Προφανώς καταλάβατε ότι οι ανεπιθύμητες ενέργειες των υπνωτικών είναι σχεδόν διπλάσιες από τις παρενέργειες της έλλειψης ύπνου. Μάλλον αυτό είναι ένα έναυσμα για να αναζητήσετε μια εναλλακτική λύση για την αϋπνία.
Η έντονη παρουσία και επιρροή αυτών των ανεπιθύμητων ενεργειών μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι τα υπνωτικά χάπια δρουν καταστέλλοντας το κεντρικό νευρικό σύστημα, γεγονός που οδηγεί σε πολλά προβλήματα. Το χειρότερο είναι ότι πολλά από αυτά τα υπνωτικά χάπια έχουν αποδειχθεί πολύ εθιστικά και έχουν οδηγήσει στον εκφυλισμό της ζωής πολλών ανθρώπων.

Μοσχοκάρυδο για αϋπνία και ανεπάρκεια ύπνου!
Το μοσχοκάρυδο είναι μια δυνατή θεραπεία φυσικής προέλευσης που βοηθά τόσο στην αϋπνία όσο και στην ανεπάρκεια του ύπνου. Είναι πηγή πλούσια σε μυριστικίνη, μια φυσική οργανική ένωση που αναστέλλει την απελευθέρωση ενζύμων που προκαλούν στρες. Δεδομένου ότι το άγχος είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αϋπνία, η περιεκτικότητα σε μυριστικίνη καθιστά το μοσχοκάρυδο αποτελεσματικό ως ένα φυσικό υπνωτικό, που χαρίζει βαθύ και ήρεμο ύπνο!
Την επόμενη φορά λοιπόν που δεν θα μπορείτε να κοιμηθείτε, μην μετράτε προβατάκια, απλώς δοκιμάστε ¼ κ.γ. μοσχοκάρυδο σκόνη, σε ζεστό νερό, περίπου 4-5 ώρες πριν πέσετε για ύπνο. Είναι αποτελεσματικό!

Προσοχή: Το ως άνω άρθρο έχει χαρακτήρα καθαρά ενημερωτικό. Πριν το αξιοποιήσετε, αλλάζοντας τις διατροφικές σας συνήθειες, την θεραπευτική, φυσιοθεραπευτική ή την φαρμακευτική αγωγή σας, ζητήστε τη γνώμη του ιατρού που σας παρακολουθεί ή εξετάστε όλους τους παράγοντες και τις πιθανές αλληλεπιδράσεις τους (στον οργανισμό σας ή/και με τυχών φάρμακα που καταναλώνετε) με ειδικούς επιστήμονες πάνω στο θέμα που σας απασχολεί, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν την ορθότητα του άρθρου ή των οποιουδήποτε είδους συνταγών που προτείνονται σε αυτό.

πηγή: Κείμενο – Απόδοση, Λ.Τ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-Τα μηνύματα σας να είναι κόσμια...
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στο diavatos.blogspot.gr