Διαβατός Ημαθίας

Παύλος Κοντογιαννίδης: «Καλλιεργώ τα πάντα! Είμαι ήδη και αγρότης»


Διαβατός...
Ο αγαπημένος Βεροιώτης ηθοποιός Παύλος Κοντογιαννίδης μιλώντας στην κάμερα του «Happy Day» τόνισε χαρακτηριστικά: «Εγώ βγάζω προϊόντα για να τρώνε οι φίλοι μου. Καλλιεργώ στον Βαρνάβα τα πάντα! Είμαι ήδη και αγρότης».
Και στην συνέχεια πρόσθεσε τα εξής: «Αλλά ακόμα και αν δεν ήμουν αγρότης, δε θα ήθελα και τόσο το σανίδι, θα ήθελα να ήμουνκάτω από ένα πεύκο, όπως έχω εκεί στον Βαρνάβα και φυσά αεράκι. Μην ξεχνάτε πως κατάγομαι από μια αγροτική περιοχή όπως αυτή της Βέροιας»!

Previous Post
« Prev Post
Next Post
Next Post »

Διαβάστε ακόμα...

Γιατί να Βάλετε ένα Γιασεμί στην Κρεβατοκάμαρά σας

Το Βατικανό ετοιμάζεται για την άφιξη... UFO;...

> Ο Σεφ του Διαβατού μας δείχνει δροσιστικές ιδέες με ένα....Καρπούζι

Αρβελέρ: Γιατί ο τάφος στη Βεργίνα είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και Όχι του Φιλίππου..

Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας...

9 Οικονομικοί Τρόποι για να Φέρετε το Νησί στο Καθιστικό σας!

Σοβαρές καταγγελίες από τον πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων της Κέρκυρας, Νίκο Μποζίκη.